مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-25سياسي

تمرکز بر امور تربیتی اولویت باشد/ایران می تواند مرکز ارتباطات جهانی باشد


امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به درپیش بودن روز امور تربیتی تاکید کرد که باید امور تربیتی را همواره در اولویت قرار دهیم تا فرزندان آینده ما ادامه دهنده راه شهدا باشند.

- ایسنا/فارس امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به درپیش بودن روز امور تربیتی تاکید کرد که باید امور تربیتی را همواره در اولویت قرار دهیم تا فرزندان آینده ما ادامه دهنده راه شهدا باشند.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز گفت: افتخار سومین حرم اهل بیت (ع) این است که برگزاری مراسم شهادت حضرت شاهچراغ (ع) و امام موسی کاظم (ع) را به درستی و به شکل مطلوب برگزار کنیم و باید همه مردم شیراز در روز شهادت امام هفتم، سنگ تمام بگذارند و نمود آن در حرم سوم اهل بیت (ع) مشهود باشد و مجاوران حرم پسر گرانقدر امام هفتم، الگوی کشور باشند.

او با یادآوری اینکه حرم شریف امامزاده ابراهیم (ع) در محله لب آب شیراز یکی از مراکز برگزاری این مراسم است، گفت: به دلیل مواجهه و مبارزه حضرت شاهچراغ (ع) از محله کشن تا محل شهادتشان در محل بارگاه مقدس ایشان، امسال در طول این مسیر 12 کیلومتری، شاهد حرکت خودرویی از مسجد امام حسن مجتبی (ع) از مطهری جنوبی تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و گلباران مسیر خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر امور تربیتی اولویت باشد/ایران می تواند مرکز ارتباطات جهانی باشد

تمرکز بر امور تربیتی اولویت باشد/ایران می تواند مرکز ارتباطات جهانی باشد